İkamet İzni Uzatma Başvurularında UETS Alma Şartı - İkamet izni Çalışma İzni Vatandaşlık Uluslararası koruma MOBDEKOM

Etiketler

İkamet İzni Uzatma Başvurularında UETS Alma Şartı

uets

İkamet İzni Uzaltacaklar Dikkat UETS Adresi Alma Zorunluluğu


UETS adresi nedir, nerden alınır,  kimler alabilir, ne işe yarar

Göc idaresi UETS adresini uzatmalarda mecburi kıdı yeni yapılacak uzatma başvurularında 15/04/2024 tarihinden itibaren uets adresi başvurularda getirilmesin istedi. detaylar videoda. 

7201 sayılı Tebligat Kanunu ile 30617 sayılı Elektronik Tebligat Yönetmeliği uyarınca kişilere yapılacak tebliğlerin gönderimine ilişkin Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi (UETS) oluşturulmuştur.

Göç İdaresi Başkanlığınca yabancılarla ilgili yapılacak işlemlerden ikamet izni uzatma başvurularında UETS adresi istenecek ve buna ilişkin olarak 15 Nisan 2024 Tarihinden itibaren yabancıların randevu gününde sunacakları dosyalarına UETS başvuru formu da eklemeleri istenecektir.

Yabancılar UETS adreslerini ;
-Pasaport ve yabancı kimlik numarası 
-GSMnumarası,
-Geçerli e-posta ibraz etmeleri ve UETS başvuru formunu doldurmaları akabinde PTT şubelerinden alabileceklerdir.